چاي لاغري كرفس

چاي سبز تيما

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۰۱

چاي لاغري كرفس

چاي لاغري كرفس

درباره چاي لاغري كرفس چه مي دانيد؟

در باره دمنوش لاغري كرفس بايد بگوييم كه چون اين گياه  از طبيعتي گرم و خشك برخوردار است باعث شده تا رطوبت بدن گرفته شود و از همين رو براي لاغري و كاهش وزن بسيار مناسب است. اين نكته مهم در بحث لاغركنندگي چاي اين گياه دارويي را بدانيد كه علت اساسي اين خاصيت به آن دليل است كه فرد پس از مصرف چاي لاغري كرفس به طور معمول ديگر احساس گرسنگي ندارد و از خوردن هايي كه ضرورت ندارد پيشگيري مي كند. شايد به جرات بتوان گفت كه اين گياه در طب سنتي به نوعي براي كاهش اشتها نيز بسيار سودمند است.

براي خريد چاي لاغري كرفس با برند ۵۰۴۰ مي توانيد همين الان به يكي از روش هاي زير اقدام نماييد :

تهيه يك بسته چاي كرفس ۵۰۴۰ با قيمت ۲۵ هزار تومان

تهيه پكيج لاغري سه ماهه چاي كرفس با قيمت ۷۲ هزار تومان

براي خريد تلفني با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ تماس حاصل فرماييد.

چاي لاغري كرفس

نام علمي گياه كرفس Apium graveolens است كه هم خواص درماني دارد و در داروسازي بويژه در ساخت داروهاي گياهي از آن استفاده مي شود و هم از كرفس در طبخ انواع غذاها و همينطور از بين بردن بوي بد برخي مواد غذايي قبل از پخت استفاده هاي فراوان مي شود.

كرفس حاوي مقادير زيادي مواد معدني منيزيوم و پتاسيم است كه براي آرامش اعصاب و بيماريهاي روحي بسيار مفيد هستند. اين گياه همچنين داراي مقدار زيادي ويتامينهاي ك؛ و سي است كه در رده آنتي اكسيدانها قرار داشته و مصرف آن باعث كاهش تورم ياخته‌هاي بدن، سم‌زدايي از بدن و مبارزه با روماتيسم و انواع بيماريها از جمله بيماري سرطاني مي‌شود. مصرف اين گياه دارويي عوارضي ندارد و مي‌توان  بدون واهمه آن را همزمان با ميوه‌ها و گياهان ديگر مورد مصرف قرار داد. مثلا مصرف آن همراه با با آب انگور و سيب جهت مقابله با روماتيسم مفيد است. مصرف آن با زنجبيل جهت مبارزه و درمان ميگرن و سردرد خاصيت دارد  و چنانچه با ليموترش مصرف شود، براي درمان سرماخوردگي مفيد است و البته قند خون را پايين مي آورد.

اما يكي از مهمترين كاربردهاي اين گياه در لاغري و چربي سوزي است. ما در اين مقاله مي خواهيم د راين مورد بيشتر براي شما صحبت كنيم.

تهيه يك بسته چاي كرفس ۵۰۴۰ با قيمت ۲۵ هزار تومان

تهيه پكيج لاغري سه ماهه چاي كرفس با قيمت ۷۲ هزار تومان

براي خريد تلفني با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۳ تماس حاصل فرماييد.

چاي كرفس

از آنجايي كه اين گياه كالري كمي دارد مي تواند به عنوان يك داروي لاغري ۱۰۰% طبيعي عمل كند كه عارضه اي هم در فرد مصرف كننده به وجود نمي آورد. چنانچه شما نوشيدن آن را به صورت منظم و مداوم در برنامه روزانه خود بگنجانيد، در مدت زمان كوتاهي بر اثر خاصيت فوق العاده ان در چربي سوزي، به وزن ايده آل خود مي رسيد. اگر بتوانيد آب كرفس را گرفته و مورد مصرف قرار دهيد، يقينا نتيجه اي زودتر و بهتر را خواهيد گرفت و در غير اينصورت مصرف آن به صورت چاي توصيه مي شود، كه در سوزاندن و آب كردن چربي ها انباشت شده تاثير بي نظيري دارد.

در حقيقت نوشيدن چاي كرفس يكي از ساده ترين روشهاي استفاده از خواص اين گياه دارويي براي چربي سوزي است. اگر بخواهيم در مورد پيشينه اين نوع چاي بيشتر براي شما صحبت كنيم بايد ادامه دهيم كه نام قديمي و باستاني اين گياه در ياران كرسب يا كرفش بوده است و در طي زمان به نامي كه الان به آنن شهرت دارد، تغيير يافته است.

زماني كه اين ماده خوراكي را مورد مصرف قرار مي دهيد، خواص آن مي تواند تا هفته ها چنانچه در دماي بين ۰ تا ۲ درجه سانتيگراد نگهداري شود، به خوبي حفظ شود و شما در طول اين مدت زمان مي توانيد به با خيال راحت آن را مورد مصرف قرار دهيد.

اگر جزو آن دسته از افرادي هستيد كه با كلسترول بالاي خون دست به گريبان هستيد، در خصوص مصرف اين نوع چاي كرفس اصلا نگران نباشيد چرا كه ميزان چربي اشباع شده و كلسترول اين گياه در حد بسيار پايين است و شما بدون هيچگونه نگراني مي توانيد به طور روانه از آن مصرف كنيد و به يكي از اهداف خود كه كاهش وزن است دست پيدا كنيد.

مطابق آخرين مطالعات انجام گرفته در خصوص خواص درماني اين گياه، پژوهشگران دريافته اندكه اين ماده غذايي و دارويي داراي ۸ تركيب ضد سرطاني است و به سهولت مي تواند از رشد تومورهاي سرطاني جلوگيري كند و حتي راديكال هاي آزاد درون خون را نيز از بين ببرد.

آنچه را در مورد اين گياه دارويي در طب سنتي گفتيم شما مي توانيد در چاي كرفس ۵۰۴۰ پيدا كنيد و با مصرف روزانه آن تمام اين خواص را دريافت كنيد.

اگر دچار انفلوآنزا و سرماخوردگي مي شويد، حتما اين نوع چاي از برند ۵۰۴۰ را مورد مصرف قرار دهيد چرا كه ويتامين ث موجود در آن جهت تقويت سيستم ايمني بدن بسيار مفيد است و به اين دليل هم از ابتلا به سرماخوردگي جلوگيري مي كند و هم در درمان آن موثر است.

همينطور با نوشيدن چاي گياهي كرفس با نام تجاري ۵۰۴۰، آن دسته از افرادي كه داراي پرفشاري خون هستند مي توانند اين مشكل خود را برطرف كنند. چرا كه از جمله خواص منحصر به فرد اين گياه كاهش ميزان فشار خون در بدن است و البته به خاصيت بي نظري ديگر آن هم بايد اشاره كرد و آن توانايي پايين آوردن ميزان كلسترول خون است و اين خواص يعني شما با مصرف دمنوش اين گياه، از خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي در امان هستيد و ديگر نگران بيماري سكته هم نباشيد.

 

اگر در طول روز عصبي هستيد پيشنهاد مي كنيم از اين چاي استفاده كنيد چرا كه اين نوع چاي كه خاصيت لاغركنندگي دارد، براي افرادي كه تند مزاج و عصبي هستند مي تواند بسيار مناسب باشد. به اين ترتيب شما مي توانيد از اين نوشيدني به عنوان يك داروي آرام بخش گياهي بهره بگيريد و ديگر از مصرف قرص هاي شيمايي براي رفع اين مشكل بي نياز مي شويد.

پس افرادي كه استرس دارند، مي توانند به راحتي براي كاهش استرس خود از اين نوع چاي استفاده كنند.

چطور مي توان با دمنوش لاغري كرفس لاغر شويم؟

همانطور كه گفتيم كرفس خام كالري كمي دارد ولي شهرت آن در كاهش وزن به علت ديگر است، آن چه باعث مي شود اين گياه به عنوان داروي لاغري معروف شود، ديرهضم بودن اين گياه دارويي است. در حقيقت وقتي شما كرفس را دم مي كنيد و مورد مصرف قرار مي دهيد، معده شما مدت زمان طولاتي صرف مي كند تا كرفس را هضم كند و شما در اين مدت نمي قادر نيستيد ماده غذايي ديگر را مصرف كنيد. به اين طريق اي گياه، احساس گرسنگي داشتن را به تعويق مي اندازد و نياز بدن به مواد غذايي به ويژه دريافت مواد غذايي از نوع كربوهيدرات دار را كاهش مي دهد.

به طور خلاصه از خواص چاي ۵۰۴۰ كرفس براي لاغري بايد گفت كه:

مصرف اين گياه دارويي و سنتي ميزان سوخت ساز بدن را بالا مي برد و براي از بين بردن بافت هاي چربي تاثير زيادي دارد.
مصرف اين گياه دارويي و سنتي براي از بين بردن بوي بد هان بسيار مناسب و مفيد است.
مصرف اين گياه دارويي و سنتي براي از بين بردن ناراحتي هاي اعصاب مفيد است.
مصرف اين گياه دارويي و سنتي براي درمان روماتيسم و بهبود آرتروز مناسب است.
مصرف اين گياه دارويي و سنتي براي كاهش ميزان تري گليسيريد بسيار مناسب است.
مصرف اين گياه دارويي و سنتي براي تقويت دستگاه قلب و عروق مناسب است.
مصرف اين گياه دارويي و سنتي براي كاهش ميزان فشار خون مناسب است.
مصرف اين گياه دارويي و سنتي براي جلوگيري از ابتلا به بيماري ديابت مي تواند مفيد باشد.

 

دمنوش گياهي براي لاغريقيمت چاي سبز تيمادمنوش گياهي لاغري دكتر سينا ,قهوه اي سبزدم نوش ضد استرس

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد