پنجشنبه ۱۱ اسفند ۰۱

نجوه استفاده از ژل طبي

ژل طبي افزايش قد را مي توان بهترين و آسان ترين راه براي بلندتر كردن قد دانست كه روشي بدون دردسر است و نياز به مصرف هيج قرص و داروي شيميايي ندارد. ژل طبي افزايش قد بدون هيچ دردي در كف كفش قرار مي گيرد و قد شما را در محيط بيرون به صورت نامرئي بلندتر نشان مي دهد. اين ژل با تمام كفش ها و سايزها سازگاري دارد و با كيفيت هاي مختلفي ساخته مي شود و هر فردي مي تواند از ژل طبي افزايش قد استفاده كند.

توجه :

۱-براي خريد اينترنتي بروي دكمه خريد پستي در زير كليك كرده و شمخصات خود را وارد نماييد.

۲-براي خريد تلفني هم مي توانيد با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس گرفته و ادرس و مشخصات خود را به همكاران ما به صورت تلفني اعلام نماييد.

خريد ژل افزايش قد ۱۰ لايه با قيمت ۲۴۸۰۰ تومان

خريد ژل افزايش قد  ۱۲ لايه با قيمت ۲۶۸۰۰ تومان

خريد ژل افزايش قد ۱۴ لايه با قيمت ۲۹۸۰۰ تومان

خريد ژل افزايش قد خارجي ۱۰ لايه (جنس سيليكون نرم ) با قيمت ۲۸ هزار تومان

جنس ارزانترين ژل افزايش قد

جنس ژل افزايش قد ارزان، ضد حساسيت بوده و هماهنگ با اورگونومي پا ساخته شده است تا بتوان براي مدت طولاني نيز از آن استفاده كرد. با اين ژل طبي مي توانيد به راحت ترين شيوه ممكن، شاهد افزايش قد خود باشيد و از آن لذت ببريد. جنس ژل طبي افزايش قد سيليكوني بوده و قد شما را تا ۵ سانتي متر افزايش مي دهد. اين محصول در عين نرم بودن داراي استحكام بالايي است و شكل فيزيكي خود را در دراز مدت از دست نمي دهد. حتي اگر ژل طبي افزايش قد را به مدت طولاني استفاده كنيد باعث ناپايداري فرد نخواهد شد و راحتي پا را از بين نخواهد برد كه اين از مزيت هاي استفاده از اين ژل خواهد بود.

هزينه خريد ژل طبي افزايش قد

هر انساني تمايل دارد قد بلند و مناسبي داشته باشد. تاكنون روش هاي مختلفي براي افزايش قد بررسي شده است و اكثر آن ها با عوارض همراه بوده اند و هزينه زيادي خواهند داشت. يكي از آسان ترين راه ها، استفاده از ژل طبي افزايش قد است. خريد ژل افزايش قد ارزان را براي شما فراهم كرده ايم تا بتوانيد ارزانترين ژل افزايش قد را همراه با كيفيت بالا از ما خريداري كنيد. ژل طبي افزايش قد با قيمت پاييني كه دارد مي تواند مناسب ترين شيوه براي افزايش قد شما باشد.

ميزان افزايش قد با ژل طبي

با قرار دادن ارزانترين ژل افزايش قد در كف كفش مي توانيد آن را از يك تا پنج سانتي متر تنظيم كنيد كه به طور نامرئي قد شما را بلندتر خواهد كرد. اين ژل ها بسيار مقاوم، شيك و راحت هستند و بدون داشتن كوچكترين عوارض مي توانند يك روش تضميني افزايش قد بدون استفاده از داروهاي مخرب باشند. اين ژل طبي افزايش قد، شيميايي، هورموني و زيان آور نيست و به راحتي مي توانيد با استفاده از آن از افزايش قد خود تا ۵ سانتي متر لذت ببريد. با خريد اين ژل طبي ديگر لازم نيست براي افزايش قد خود از كفش هاي پاشنه بلند كه به ستون فقرات آسيب مي زند استفاده كنيد.

خريد ارزانترين ژل افزايش قد

جهت خريد ژل طبي افزايش قد مي توانيد از طريق اينترنتي اقدام كنيد. همكاران ما در اين زمينه به شما مشاوره خواهند داد. با خريد اين محصول در كمتر از يك هفته آن را درب منزل خود تحويل بگيريد. ژل طبي افزايش قد هم مورد استفاده آقايان و هم خانم ها قرار مي گيرد و داراي استحكامي چندساله و كيفيتي عالي است. ژل افزايش قد ارزان با بسته بندي اصل را در اختيار شما عزيزان قرار خواهيم داد.

ژل طبي افزايش قد مانند تمام محصولات اينترنتي به صورت تقلبي نيز توسط برخي سايت ها به فروش مي رسد كه موجب سردرگمي مشتري ها مي شود. سايت ما ژل طبي افزايش قد اصل را با قيمتي مناسب و در عين حال ارزان در اختيار شما قرار خواهد داد. براي خريد اين محصول مي توانيد آن را به صورت تلفني سفارش دهيد كه در اسرع وقت به دست شما خواهد رسيد.

توجه :

۱-براي خريد اينترنتي بروي دكمه خريد پستي در زير كليك كرده و شمخصات خود را وارد نماييد.

۲-براي خريد تلفني هم مي توانيد با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس گرفته و ادرس و مشخصات خود را به همكاران ما به صورت تلفني اعلام نماييد.

خريد ژل افزايش قد ۱۰ لايه با قيمت ۲۴۸۰۰ تومان

خريد ژل افزايش قد  ۱۲ لايه با قيمت ۲۶۸۰۰ تومان

خريد ژل افزايش قد ۱۴ لايه با قيمت ۲۹۸۰۰ تومان

خريد ژل افزايش قد خارجي ۱۰ لايه (جنس سيليكون نرم ) با قيمت ۲۸ هزار تومان

ويژگي هاي ژل افزايش قد ارزان

ژل افزايش قد ارزان ويژگي هايي دارد كه سبب شده است نسبت به ديگر روش هاي افزايش قد مناسب تر و بهتر باشد. اين ويژگي ها به شرح ذيل است:

•           افزايش قد از يك تا پنج سانتي متر با استفاده از ژل طبي افزايش قد

•           عدم ايجاد مشكل در راه رفتن

•           نرم بودن ژل طبي افزايش قد در عين استحكام

•           شفافيت ظاهري ژل طبي افزايش قد

•           قيمت مناسب ژل طبي افزايش قد

•           عدم ايجاد حساسيت در پا

ارزانترين ژل افزايش قد

افزايش قد با ژل طبي

راحت ترين راهي كه بدون ايجاد عارضه قد شما را بلندتر مي كند، ژل طبي افزايش قد است. بسياري از افرادي كه قد كوتاهي دارند مي خواهند مانند ساير مردم قد مناسب و يا بلندي داشته باشند. با خريد اين ژل طبي بدون اينكه پاهاي شما اذيت شوند مي توانيد شاهد افزايش قد خودتان از يك تا ۵ سانتي متر باشيد و لذت داشتن قدي بلند را تجربه كنيد. اين كه چه اندازه قد شما بلند شود، به تعداد پدي كه در كفش خود قرار مي دهيد بستگي دارد. هر لايه از اين ژل طبي افزايش قد، يك سانتي متر قد شما را افزايش مي دهد. با توجه به اندازه اي كه مد نظرتان است مي توانيد تعداد كفي را كمتر و يا بيشتر كنيد. اين ژل در همان لحظه كه از آن استفاده مي كنيد بدون ايجاد هرگونه اثر منفي، قد شما را بلندتر مي كند.

مهمترين خصوصيت ژل طبي

كيفيت بالاي ژل طبي سيليكوني كه عوارض جانبي براي فرد در پي ندارد، از مهم ترين خصوصيت اين ژل است و باعث مي شود در حين راه رفتن به مشكل برنخوريد. با گذاشتن اين ژل در كفي كفش در مجالس مهم و عروسي ها مي توانيد بدون استرس حضور پيدا كنيد و قد بلند را تجربه كنيد. ژل طبي افزايش قد مي تواند زير كفي كفش قرار بگيرد و كسي متوجه وجود آن در كفش شما نخواهد شد.

خريد ژل افزايش قد ارزان

نجوه استفاده از ژل طبي

استفاده از ژل طبي افزايش قد اصلا سخت نيست. شما بايد تنها لايه هاي موجود در اين بسته را روي هم بگذاريد و آن ها را به صورت يك كفي تنظيم كنيد. اين كفي ايجاد شده را درون كفش خود قرار دهيد و حتي مي توانيد آن را زير كفي كفش بگذاريد. در اين حالت بدون اينكه كسي متوجه حضور اين محصول در كفش شما شود قد خود را بلندتر كنيد. از اين محصول بيشتر براي مهماني ها و مجالس عروسي استفاده مي كنند كه افراد بدون صرف هزنيه اي خاص مي توانند قد خود را بلندتر كنند. اين محصول در دو مدل ايراني و خارجي موجود است. كساني كه به دنبال خريد اين محصول هستند و نمي خواهند از آن به مدت طولاني استفاده كنند مدل ايراني براي آن ها بهتر است. اما كساني كه كيفيت براي آن ها مهم است و مي خواهند براي مدت زمان طولاني آن را مورد استفاده قرار دهند، محصول خارجي ژل طبي افزايش قد را سفارش دهند.

علت نياز به ژل طبي افزايش قد

با بالا رفتن سن بلندتر شدن قد كاري سخت و دشوار خواهد بود، چون هر چه سن بيشتر مي شود صفحات رشد شما بسته خواهند شد. با افزايش سن، هورمون رشد كمتري در بدن ترشح مي شود. اگر جزء آن دسته از افرادي هستيد كه سن رشد شما گذشته است و قد كوتاهي داريد، مي توانيد با استفاده از ژل طبي افزايش قد، سبب افزايش قد خود شويد و نيازي به استفاده از مواد شيميايي و هورموني براي افزايش قد خود نداشته باشيد.

ژل افزايش قد ارزان

تفاوت ژل طبي اصل با تقلبي

وقتي كالايي به صورت اينترنتي به فروش مي رسد جنس تقلبي آن نيز وارد بازار مي شود. ژل طبي افزايش قد تقلبي باعث خستگي پاها و حتي سردرد مي شود. اين ژل پس از مدتي شكل فيزيكي آن تغيير پيدا مي كند و در راه رفتن فرد مشكلاتي ايجاد خواهد كرد. ژل طبي افزايش قد اصل، نسبت به نوع تقلبي آن تفاوت هايي دارد كه به شرح ذيل است:

•           مواد اوليه به كار رفته در ژل طبي افزايش قد اصل مرغوب و با كيفيت است.

•           رنگ ژل طبي افزايش قد اصل شفاف است.

•           تعداد پدها در ژل طبي اصل بيشتر از چهار عدد است.

•           ژل طبي افزايش قد بيش از ۳ سانتي متر افزايش قد به همراه دارد.

•           ژل طبي اصل نسبت به نوع بدلي قد را بلندتر نشان مي دهد.

•           پدها در ژل طبي اصل به صورت منظم و مرتب قرار مي گيرند.

•           در ژل طبي افزايش قد اصل، فرورفتگي ديده نمي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.